اخبارایران

پس از عملیات آدم ربایی ؛حصرهاشم خواستار در بیمارستان روانی وتلاش برای قتل او

درحالیکه نیروهای امنیتی هاشم خواستار عضو کانون صنفی معلمان مشهد را ربوده و به بیمارستان روانی «امام رضا» مشهد منتقل کرده است از مرخص شدن وی از بیمارستان جلوگیری می کنند .

در همین ارتباط ،صدیقه مالکی فرد، همسر #هاشم_خواستار، شامگاه پنجشنبه ، سوم آبان در گفتگو با گزارشگر کلمه آخرین وضعیت آقای خواستار را تشریح نمود .

خانم مالکی فرد درباره اینکه چه نهادی #هاشم_خواستار را ربوده است ، گفت : امروز به دادسرای انقلاب مراجعه کردم وبا معاون دادستان ملاقات داشته ام ؛ معاون دادستان با اطلاعات ، اطلاعات سپاه ونیروی انتظامی صحبت کردند وهمه آن ها از بازداشت وربودن هاشم خواستار اظهار بی اطلاعی کردند .

به گفته خانم مالکی فرد این گفته ها در حالیست که روز گذشته در بیمارستان گفته بودند که اطلاعات وی را به بیمارستان آورده است. بستری شدن آقای خواستار در بیمارستان روانی درحالیست که به گفته همسرش ، وی حتی قرص اعصاب هم استفاده نمی کند .

خانم مالکی فرد با اظهار تعجب از گفته های نهادهای امنیتی می گوید: درحالیکه هیچ نهادی بازداشت وربوده شدن آقای خواستار را برعهده نمی گیرد، به ماموری که در بیمارستان بودند گفته ایم پس اجازه مرخص شدن وی را بدهید ، اما مامور می گوید : دستور دادستان است که وی آزاد نشود.

خانم مالکی فرد در بخشی از این گفتگو اظهار داشت :ساعت پنج عصر پنجشنبه آقای خواستار را ملاقات کردم وحالش الحمدلله خوب است وزمانی که مرخص شدند خودشان جریان را به صورت شفاف وکامل  بازگو خواهند کرد.

ایشان همچنین از تلاش برای قتل آقای خواستار پرده برداشت و اظهار نمود :روز اول  که آقای خواستار به بیمارستان روانی منتقل می شوند،فردی گلوی وی را گرفته وتلاش داشته که او را خفه کند .

این گزارش در حالیست که هاشم خواستار صبح سه‌شنبه از منزل به مقصد شهرک گلبهار در مشهد، خارج شد وپس از آن ربوده شد .  روز گذشته اعلام شد که نیروهای امنیتی وی را به بیمارستان روانی «امام رضا»در مشهد منتقل کرده اند .

رفتارهای نیروهای امنیتی با این فعال مدنی در حالیست که اخیرا آقای خواستار، آیت‌الله خامنه‌ای را مسبب تمام مشکلات ایران توصیف کرده بود.

گفتنی است: هاشم خواستار، معلم بازنشسته ۶۵ ساله و عضو کانون صنفی معلمان ایران پس از رویدادهای انتخابات ۸۸ به مدت دو سال بدون یک روز مرخصی در زندان بود  و نهایتا در ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ آزاد شد.

این فعال صنفی معلمان، سابقه هیچ بیماری و مشکل روانی نداشته است.

به گفته منابع آگاه اظهارات انتقادی هاشم خواستار نسبت به نظام ولی فقیه، تنها دلیل بازداشت و بستری کردن اجباری وی در بیمارستان روانی «امام رضا»ی مشهد بوده است.

دکمه بازگشت به بالا