اخبارایران

بازجویی از کارکنان شرکت های وابسته به هلدینگ داروگر پس از انتشار گزارش پولشویی این شرکت

پس از انتشار گزارش کلمه درباره فساد وپولشویی سپاه در شرکت های وابسته به  “هلدینگ داروگر”  ،در هفته جاری ،یک تیم از سپاه اقدام به بازجویی از برخی از کارکنان و ضبط گوشی های آنان کرده است.

یک منبع مطلع به گزارشگر کلمه گفته که بازجویان از کارکنان درباره مذهب وگرایش های سیاسیشیان پرس وجو می کردند .

در همین حال گزارش شده که وضعیت شرکت بزرگ هلدینگ داروگر كه بيژن اسماعیلی نماینده سپاه از سهامداران اصلی آن است هنوز نامشخص است وکارگران آن بیکار هستند.

به گفته یک منبع آگاه،  مسئولين شركت هلدینگ داروگر، چندروز پیش دستکم ۹۵ کامیون وخاور که پر از بار بوده به شرکت داروگر دراشتهارد منتقل ومواد مورد نیاز مردم را احتکار کرده اند.

این منبع  همچنین می گوید: شرکت  داروگراشتهارد( وابسته به شرکت بزرگ هلدینگ داروگر) مواداولیه  را جهت ساخت پودرشوینده انبار کرده ، اما اقدام به تولید نمی کند تا قیمت های بازار افزایش یابد

.

 

 

 

 

شرکت داروگراشتهارد مواداولیه جهت ساخت پودرشوینده را انبار کرده

اخیرا وبسایت شبکه جهانی کلمه گزارشی تحت عنوان “از پولشویی سپاه در شرکت بزرگ “هلدینگ داروگر تا مسدود شدن حساب های حسین طائب” دست به افشاگری زد .

براساس تحقیقاتی که گزارشگر کلمه انجام داده است، شرکت “هلدینگ داروگر” یکی ازشرکت های بزرگی  است که برای سپاه پولشویی میکند.

در همین ارتباط ، گزارش های رسیده می گوید: بیژن اسماعیلی کارگزار حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران است واز زمانی که  طائب دچار مشکل شده ، مشکلات شرکت های وابسته به اسماعیلی هم افزایش یافته است .

بیژن اسماعیلی، عضو سپاه پاسداران، مالک ۱۹ مجموعه صنعتی است که همه را در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد با پرداخت ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت از سازمان اقتصادی کوثر متعلق به بنیاد شهید گرفته است .

درباره سهم شرکت هلدینگ داروگر ،گفته می شود۴۹% به بنیاد شهید و۵۱% به بیژن اسماعیلی اختصاص دارد .ظاهرا سهم بنیاد شهید بیشتر جنبه صوری  دارد .

دکمه بازگشت به بالا