اخبارایران

عدم اعزام قاسم آبسته به بیمارستان توسط مسئولان زندان واعتصاب غذای وی

درحالیکه بیماری قاسم آبسته زندانی عقیدتی سیاسی اهل سنت افزایش یافته،  مسئولان زندان رجايى شهر كرج همچنان از اعزام  وی  به بیمارستان و مراکز درمانی خودداری می کنند .

در همین ارتباط ،یک منبع مطلع به گزارشگر شبکه جهانی کلمه می گوید آقای آبسته که در زندان رجایی شهر کرج محبوس است و در  نهمین سال بلاتکلیفی خود به سر میبرد مدتیست که به  سرطان تیروئید مبتلا شده و‌بشدت سلامتی ایشان در معرض خطر افتاده و طبق گزارشات پزشکی احتمال خفگی و مرگ‌ایشان وجود دارد.

این منبع می افزاید، به همین دلیل آقای آبسته روز سه شنبه مورخه ۲۶ تیرماه دراعتراض به عدم اعزام ایشان اعتصاب غذا کرده واعلام داشته هر آسیبی که  به من وارد شود و سلامتیم‌ را در مخاطره قرار دهد مدیریت زندان غلامرضا ضیایی و قاضی ناظر بر زندان رستمی باعث و بانی آن میباشند و این   مصداق واقعی  اعدام نرم‌ است  وتا مداوا نکردن و معالجه فوری به اعتصابم ادامه میدهم‌.

گفتنی است که آقای آبسته طی مکاتبات مکرر با ریاست بهداری زندان و  رئیس زندان و قاضی ناظر بر زندان با شرح وخامت جسمانی خود و اشاره به آزمایشات و‌گزارشات پزشکی جهت مداوای هرچه سریعتر نامه نگاری کرده اما هیچ جوابی به ایشان داده نشده  و او  را اعزام نکرده اند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا