اخبارایران

حمایت مجدد مولانا محمدحسین گرگیج از مواضع امام جمعه ایرانشهر

مولانا “محمدحسین گرگیج” در  مراسم نماز جمعه  ۸ تیر ۹۷  شهرستان آزادشهر با اشاره به مواضع مولانا طیب ملازهی در پرونده تجاوز به دختران ایرانشهری ، تاکید نمود همان طور که پیش از این گفتم بنده حمایت خود را از مولوی طیب اعلان می دارم و تمامی ارگان ها می بایست این مسئله را به درستی پیگیری و مدیریت کنند.

به گزارش وبگاه شبکه جهانی کلمه ،  امام جمعه اهل سنت آزادشهر   با اشاره به اینکه  حادثه ایرانشهر بسیار تکان دهنده بود” ،ضمن محکوم کردن این جنایت از مسئولین قضایی خواست به طور دقیق این مسئله را بررسی کنند. وی در عین حال  مردم ایرانشهر را نیز به آرامش فراخواند.

ایشان گفته خواسته ما از مسئولین این است که به طور دقیق حادثه ایرانشهر را بررسی کنند تا از نزاع های طایفه ای و نا امنی در منطقه جلوگیری شود.

مولانا گرگیج در فرازی دیگر از سخناشن  با اشاره به بحران خشکسالی در برخی نقاط کشور به ویژه بلوچستان تاکید کرد=: امروز بلوچستان با بحران بی آبی مواجه است و در مناطق خشک، کشاورزی و دامداری رونقی ندارد و روبه نابودی است پس این مسایل باید از سوی مسئولین و مردم بررسی و مدیریت شود.

وی  اضافه کرد : باید به بخش کشاورزی و دامداری توجه شود تا مشکلات معیشتی مردم حل شوند، مردم اگر گرسنه باشند به سوی قاچاق مواد مخدر روی می آورند که این مسئله موجب نابودی خودشان و سایر شهروندان می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا