ایران

بیکاری کارگران مجتمع هفت‌تپه به دلیل قطع برق و ادامه بی سامانی در این مجتمع

کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه از تعطیلی موقت به دلیل قطع برقِ این کارخانه به دلیل انباشت بدهی‌ها به اداره برق در شهرستان هفت تپه خبر دادند.
کارگران کارخانه مجتمع کشت و صنعت هفت تپه می‌گویند: “از بیست و ششم خرداد ماه فعالیت واحدهای «خوراک دام»، «تلمبه‌خانه» و تاکستان‌های زیر کشت این مجتمع به دلیل قطع برق متوقف شده و درنتیجه حدود ۱۶۰ کارگر شاغل در این واحدها کاری برای انجام دادن ندارند”.
گفته می‌شود؛ ماموران اداره برق شهرستان هفت تپه به دلیل انباشت بدهی حدودا ۲۳ میلیارد تومان، اشتراک برق این واحدهای کشت و صنعت هفت تپه را قطع کرده‌اند.
یکی از کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه با اشاره به پیگیری کارگران این مجتمع برای وصل مجدد برق این واحدها تصریح کرد: “جدا از برق، گاز کارخانه تولیدِ شکر با بدهی حدودا ۳۲ میلیاردی از مدت‌ها قبل قطع شده و چون حدود ۶۰۰ کارگر شاغل در این واحد تولیدی مشغول تعمیرات این کارخانه هستند، قطع گاز فعلا تا زمان اتمام بازسازی مشکلی در روند تولید شکر به وجود نیاورده است”.
به ادعای کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه در صورت تداوم قطعی برق و گاز طی چند روز آینده خسارت زیادی به روند فعالیت مجتمع کشت و صنعت هفت تپه وارد می‌شود.
کارگران این واحد بزرگ کشاورزی و صنعتی در خاتمه تصریح کردند: “در سال موسوم به سال حمایت از تولید و کارگر ایرانی انتظار داریم مسئولان ارگان‌های مختلف دولتی در منطقه با تعصب بیشتری از اشتغال بیش از ۴ هزار کارگر شاغل در مجتمع کشت صنعت هفت تپه حمایت کنند”.

دکمه بازگشت به بالا