تازه‌های سیاسی

تبدیل شدن مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی بە صحنە ابراز نارضایتی مردم از نظام

مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی بازیگر سینمای ایران بە صحنە ابراز نارضایتی مردم از نظام ایران تبدیل شد.
به گزارش تارنمای شبکه جهانی کلمه ، معترضان تهرانی، صبح شنبه۶ خرداد در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی، شعارهایی علیه علی خامنه ای، رهبر نظام سر داده وبا ماموران  درگیر شدند .
معترضان در مراسم مذکور، از خامنه ای با عنوان دیکتاتور یاد کردند ؛ آن ها در این مراسم شعار سر دادند : “دیکتاتور نگاه کن، عزت خدادایه”.
شعار “ننگ ما، ننگ ما، صداوسیمای ما” نیز از جمله شعارهایی بود که در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی، طنین انداز شد .
حاضران با شعارهایی علیه صدا و سیمای ایران به ایجاد محدودیت تصویری برای این ستاره قدیمی اعتراض کردند.
همزمان ، پرویز پرستویی، بازیگر سینما هم که از جمله سخنرانان این مراسم بود با حمله‌ای تند به رادیو تلویزیون دولتی ایران به طور مشخص از مهران مدیری انتقاد کرد که چرا به سانسور آقای ملک‌مطیعی در برنامه “دورهمی” اعتراض نکرده است. ناصر ملک‌مطیعی مهمان یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی مهران مدیری بود اما این قسمت از برنامه او پخش نشد.
مراسم تشییع ناصرملک مطیعی، بازیگر سرشناس سینمای ایران از صبح امروز۶ خرداد در ساختمان شماره ۲ سینما با حضور گسترده مردم و هنرمندان برگزار شد. در این مراسم شماری از سینماگران صحبت هایی را در گرامیداشت این هنرمند بیان کردند.

ناصر ملک مطیعی بامداد روز شنبه ۵ خرداد در سن ۸۸ سالگی درگذشت. این بازیگر در هفته گذشته به دلیل نارسایی کلیه و تنگی نفس در بیمارستان بستری شده بود.

 

دکمه بازگشت به بالا