اخبار

جان بولتون برجام را توافق بدی خوانده که اصلاح پذیر نیست!

جان بولتون که این روزها به «جراح ایران» مشهور شده است، در اولین موضع خود در قبال برجام گفته: «برجام» توافق بدی است و از طريق مذاکرات آمريکا با اروپا، اصلاح شدنی نيست.
آقای بولتون که به تازگي از سوی دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا به سمت مشاور امنيت ملی منصوب شده است، امروز در مصاحبه با برنامه راديو نيويورک، در پاسخ به سؤالی درباره توافق هسته اي ايران گفت: من کاملاً با ارزيابی رئيس جمهور آمريکا، درباره توافق هسته ای ايران موافقم. به نظرم، اين توافق از طريق مذاکراتی که با اروپايی ها داشتيم، قابل اصلاح نيست.
وي افزود بايد با اين واقعيت روبرو شد که اين توافق زمانی که صورت گرفت، توافق بدی بود و همان طور که رئيس جمهور آمريکا گفت: به مرور زمان، بهتر نمی شود. اما اين ترامپ است که احتمالاً اواسط ماه می (خرداد)، تصميم نهايی را می‌گيرد.
اين (برجام) نيز يکی ديگر از مسائلی است که به محض ورود به کاخ سفيد، سخت روی آن کار مي کنم.
مشاور جدید امنيت ملی آمریکا در پاسخ به سؤالی درباره امنيت سايبری گفت: کارهای بسياری هست که بايد براي دفاع از خود در برابر حملات سايبری روسيه، چين، کره شمالی و ايران انجام دهيم، اما بايد توانمندی های تهاجمی خود را نيز تقويت کنيم. بايد درک لازم از بازدارندگي در ذهن دشمنان ما شکل بگيرد. آنها بايد بدانند که در صورت حمله سايبری به ما، هزينه سنگينی خواهند پرداخت.

دکمه بازگشت به بالا