تازه‌های سیاسی

بی‌خبری از وحید حقانیان؛«فرد دست راست علی خامنه‌ای» خبر ساز شد

بی‌خبری از وحید حقانیان؛«فرد دست راست علی خامنه‌ای» خبر ساز شد
عدم حضور وحید حقانیان یکی از مسئولان ارشد دفتر علی خامنه‌ای رهبر ایران در مجامع عمومی و انتشار خبرهایی درباره غیبت طولانی مدتش از محل کار، خبر ساز شد.
سایت سحام نیوز نزدیک به مهدی کروبی، در گزارشی به نقل از منابعی نوشته که وحید حقانیان از روز ۱۱ بهمن در محل کار خود حاضر نشده است.
این خبر در حالی منتشر می شود برخی از سایت‌ها، اخباری مبنی بر دستگیری آقای حقانیان به اتهام «فساد» منتشر کرده اند که این اخبار هنوز قابل تایید نیست. برخی هم از اختلاف میان او و علی اصغر حجازی مسئول امنیتی دفتر علی خامنه‌ای سخن گفته و دلیل عدم حضور وحید حقانیان را همین اختلاف عنوان کرده‌اند.
آخرین اخبار در مورد آقای حقانیان که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت، مربوط به انتقاد او از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به خاطر سخنانش درباره مسکن مهر مناطق زلزله‌زده غرب کشور بود که طی سخنانی به شدت به اسحاق جهانگیری تاخت.
گفتنی است وحید حقانیان وحید یکی از فرماندهان سابق نظامی است که در سال‌های اخیر در دفتر سید علی خامنه‌ای فعال است. وی به‌عنوان «دست راست و مباشر» اصلی سید علی خامنه‌ای شناخته می شود. او همچنین معاون اجرایی بیت رهبری و یک چهره بسیار بانفوذ و قدرتمند نزدیک به خامنه ای است که وظیفه ابلاغ تصمیمات و نقطه نظرات علی خامنه‌ای به دستگاه‌های مختلف سیاسی، امنیتی و نظامی و ایجاد هماهنگی میان آنها را بر عهده دارد.

دکمه بازگشت به بالا