ورزشی

انتقاد از قیمت پراید سبب کنار گذاشتن علی دایی شد

باشگاه سایپا در بیانیه‌ای خبرداد علی دایی از سرمربی‌گری این تیم کنار گذاشته شده و تا پایان فصل ابراهیم صادقی مسئولیت فنی تیم را بر عهده خواهد داشت.

علی دایی در حالی پس از دو سال فعالیت متوالی در تیم سایپا از این باشگاه کنار گذاشته می شود که تنها دو هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران باقی است.

در بیانیه باشگاه سایپا در این زمینه به نشست خبری روز دهم اردیبهشت پس از بازی با تیم ذوب آهن اشاره شده و سخنان علی دایی در این نشست «خارج از عرف، و غیرتخصصی» خوانده شده‌است.

باشگاه سایپا می‌گوید این اظهارات در آستانه روز جهانی کارگر موجب نارضایتی کارکنان کارخانه سایپا شده‌است.

علی دایی در این نشست خبری پس از شکست تیمش از شرایط مالی این باشگاه به‌شدت انتقاد کرده و گفته بود که بازیکنان این تیم حقوق نمی‌گیرند و گفته بود به‌رغم بالا رفتن قیمت خودرویی چون پراید که کارخانه سایپا آن را تولید می‌کند دستمزد بازیکنان این تیم افزایش نیافته‌است.

 

علی دایی پس از انتشار حکم اخراجش با گذاشتن پستی در اینستاگرام نسبت به این تصمیم اینگونه واکنش نشان داد: «مصاحبه من بعد برد مقابل ذوب آهن درباره مشکلات بچه هایم من همیشه و در همه حال از حق بچه هایم دفاع می کنم. چه سال پیش که با آن همه مشکلات آسیایی شدیم و چه امسال که با دست خالی شروع کردم و عملا با تیم جوانان کار کردم و در بسیاری از بازی ها بچه های هجده نوزده ساله بازیکنانم بودند که عالی کار کردند، از کسی باکی ندارم و همیشه از حق خودم و تیمم دفاع کرده و خواهم کرد.»

 

 

دکمه بازگشت به بالا