تازه‌های سیاسی

آیا رئیسی، از شورای وحدت اصولگرایان خارج شده است ؟

“حسین کنعانی‎مقدم”، فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل حزب سبز ایران  می گوید : ابراهیم رئیسی که از اعضای اصلی شورای وحدت اصولگرایان بوده‎، از وقتی ریاست قوه قضاییه را برعهده گرفته ‎است، از این شورا خارج شده و در جلسات آن شرکت نمی‎کند.

آقای کنعانی‌مقدم  در گفتگو با ایرنا با تأیید اینکه همچنان اختلافات بین گروه‎های مختلف جریان اصولگرا وجود دارد و به وحدت نرسیده‎اند، می‎گوید: هنوز جلسات کلی برای هماهنگی و انسجام جریان اصولگرایی برگزار نشده ‎است.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تصریح می‎کند: همه اعضای جمنا در حال حاضر در جلسات شورای وحدت حضور دارند و برنامه‌های خود را از این طریق پیش می‎برند.

آقای  کنعانی‎مقدم، می‌گوید: درحال حاضر چند گروه در جریان اصولگرایی جلسات مداوم برای انتخابات برگزار می‎کنند. این جریان‌ها شامل احزاب اصولگرای خانه احزاب که آقای روح‎الامینی هم به‎تازگی ریاست آن را برعهده گرفته‎اند، جلسات هماهنگی بین چهره‌های اصولگرا و احزاب با جامعه روحانیت مبارز، جلسات شورای وحدت و جریان نواصولگرایی آقای قالیباف هستند.

وی با اشاره به این‎که همچنان جلسات شورای وحدت ادامه دارد، می‎گوید: جلسات شورای وحدت اصولگرایان مانند سابق برگزار می‎شود و تعدادی از کسانی که قبلاً کاندیدای ریاست جمهوری بودند، در این جلسات حضور دارند.

کنعانی‌مقدم همچنین حضور محسن رضایی، محمدباقر ذوالقدر، سعید جلیلی، حداد عادل و علیرضا زاکانی را در این جلسات تأیید می‎کند.

 

 

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا