ایران

جمع شدن دکور برنامه نود برغم درخواست ها برای بازگرداندن فردوسی پور

صفحه رسمی هواداران عادل فردوسی‌پور ویدیویی را منتشر کرده که نشان می دهد برنامه نود با اجرای عادل فردوسی پور بعد از ۲۰ سال پخش از کنداکتور شبکه ۳ خارج شد.

این خبر را رسانه های حکومتی از جمله خبرگزاری “ایلنا” منتشر کرده ونوشته است: در حالیکه اعلام تعطیلی برنامه نود با اجرای عادل فردوسی‌پور در اواخر سال گذشته با واکنش‌های متفاوتی همراه بود، با این وجود پخش ویدیویی مربوط به جمع آوری دکور برنامه این احتمال را از بین برد و اینطور به نظر می‌رسد که باید کار برنامه نود را تمام شده دانست و یا حداقل به این زودی‌ها شاهد بازگشت آن نیستیم.

درپیوند با این موضوع، آگاهان حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود  را نتیجه حضور علی فروغی، مدیر جدید این شبکه می‌دانند. مدیر جوانی که در هنگام شروع برنامه نود در سال ۱۳۷۸ یازده سال داشت و اردیبهشت امسال جانشین علی‌اصغر پورمحمدی شد.

علی فروغی پیش از این رئیس مرکز بسیج صدا و ‌سیما و مدیر مرکز تخصصی معاونت فرهنگی- اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین بود. او البته فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد حقوق عمومی دانشگاه امام‌ صادق هم است.

در این راستا، روزنامه قانون اردیبهشت امسال، حضور علی فروغی در اتاق ریاست شبکه سه سیما را نشانه‌ای از مغلوب شدن مدیران سازمان صداوسیما در برابر اصولگرایان دانست و تصریح کرد رسانه‌های این جناح سیاسی، نقشی موثر در قدرت گرفتن آقای فروغی در این سازمان داشته‌اند.

هرچند به نظر می‌رسد حذف برنامه عادل فردوسی‌پور در نتیجه قدرتنمایی یک مدیر جوان و تازه وارد صداوسیما است، ولی شاید بتوان گفت برنده این جدال عادل فردوسی‌پور، تهیه‌کننده و مجری قدیمی این سازمان بود.مجری محبوبی که دقایق پس از حذف برنامه‌اش از تلویزیون با #فردوسی_پور و #نود به بحث اصلی میان کاربران ایرانی شبکه‌های مجازی تبدیل شد.

دکمه بازگشت به بالا