ایران

پرده‌برداری سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران از ناتوانی دولت تهران در حمایت مالی از این تیم

کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به شبکه خبری فاکس اسپورتس گفته است: اگر کمک‌های {مالی} فدراسیون فوتبال قطر نبود، ایران نمی‌توانست حتی با ونزوئلا بازی دوستانه داشته باشد.

کی‌روش تصریح کرده است: که این کشور عربی،  «همه هزینه‌های بازی تیم ملی فوتبال ایران را پرداخت کرد.

کارلوس کی‌روش که پس از حذف ایران از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فوتبال ایران خداحافظی کرد، در یک ویدئو که روز شنبه ۱۳ بهمن، در سایت فاکس اسپورتس منتشر شده، گفته است: دولت ایران به تیم فوتبال این کشور، کمک مالی نمی‌کرد.

وی با اشاره به کمک‌های مالی قطر به تیم فوتبال ایران تصریح کرد که: چون فدراسیون فوتبال ایران، هیچ پولی نداشت، این کشور عربی، همه هزینه‌های استادیوم، سفر، هتل و سایر هزینه‌های تیم ملی فوتبال را پرداخت کرده است».

پرده‌برداری سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران از ناتوانی دولت تهران در حمایت مالی از این تیم، نمونه‌ی دیگری از ورشکستگی اقتصادی حکومت ایران عنوان شده است.

گفتنی‌ست: وزارت خارجه آمریکا در رشته‌توییتی نوشته است: که در سال ۵۷ آیت الله خمینی به مردم ایران «وعده رفاه مادی و معنوی را داد»، اما در مدت این ۴۰ سال حکومت «فاسد»، نظام ایران «اقتصاد کشور را نابود کرده، به میراث اصیل ایران بی‌حرمتی نموده و تنها موجب ۴۰ سال شکست شده است».

دکمه بازگشت به بالا