تازه‌های سیاسی

واکنش سناتور آمریکایی به توئیت «مرگ بر آمریکای» خامنه‌ای

تام کاتن، سناتور جمهوری‌خواه ایالت آرکانزاس و از حامیان رئیس‌جمهور آمریکا در کنگره، در توئیتی به یک پیام توئیتری علی خامنه‌ای، واکنش نشان داده است.

آیت‌الله خامنه‌ای، اخیراً در پیامی که در حساب توئیتری او منتشر شده گفته است: «مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر دونالد ترامپ، جان بولتون و پومپئو. یعنی مرگ بر سیاستمدارانی که، فعلاً در آمریکا بر سر کارند. یعنی مرگ بر چند نفری که کشور را اداره می‌کنند؛ ما با ملت آمریکا کاری نداریم.».

در واکنش به این پیام، تام کاتن در تازه‌ترین توئیت خود که در حساب توئیتری او منتشر شده با دفاع از آمریکا تحت عنوان «سرزمین آزاد»، خطاب به علی خامنه‌ای نوشته است: «ای پیرمرد! تو مدت‌ها پیش از آنکه هر کدام از ما بمیریم، خواهی مُرد و رژیم بی‌قانونت به خاطر عدم مشروعیتش خواهد مُرد.».

گفتنی‌ست: توضیحات آیت‌الله خامنه‌ای درباره شعار «مرگ بر آمریکا» که رویکرد گذشته وی مطابقت ندارد، از سوی برخی منتقدان، نتیجه‌ی استیصال و درماندگی حکومت ولی فقیه در شرایط نامساعد کنونی عنوان شده است.

در همین رابطه برخی خبرگزاری‌ها، در گزارش‌های تحلیلی خود، از آماده شدن سران رژیم ایران برای سرکشیدن مجدد جام زهر خبر داده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا