تازه‌های سیاسی

هشدار استاد محمدعلی امینی به نیروی انتظامی و دریابانی هرمزگان درباره نحوه برخورد با کاسبکاران مرزی

به‌دنبال اقدامات شدید نیروی انتظامی و دریابانی هرمزگان با کالابران و کاسبکاران دریایی، و همچنین برخوردهای خشن و تحریک‌آمیز نهادهای نظامی و انتظامی با مردم منطقه، به بهانه‌ی مبارزه با قاچاق کالا، استاد؛ شیخ محمدعلی امینی، مدیر مجتمع آموزشی بندر لنگه، نسبت به خطرات احتمالی این برخوردها برای مردم و نیز مأموران این نهادها هشدار داد.

این چهره‌ی برجسته‌ی اهل سنت جنوب ایران با اشاره به تعقیب و گریزهای بی‌مورد خودروها و قایق‌ها از سوی مأموران نظامی و انتظامی، خواستار رسیدگی فرماندهان انتظامی و دریابانی به این موضوع شد و تصریح کرد: انتظار می‌رود مسؤولان نسبت به حفظ جان مردم حساسیت داشته باشند.

استاد محمدعلی امینی، با اشاره به شرایط نامساعد معیشتی و انسداد مرزها، تأکید کرد: باید برای اشتغال و درآمد مردم چاره‌اندیشی کرد تا با ایجاد ساز و کارهای مناسب، جوانان تحصیل‌کرده و بیکار به مشاغل پرخطر روی نیاورند.

گفتنی‌ست: اظهارات این عالم برجسته‌ی اهل سنت جنوب که اجرای طرح‌های خیریه‌ی فراوانی را در کارنامه‌ی خود دارد، در حالی‌ست که تیراندازی بی‌ضابطه و مکرر نهادهای نظامی و انتظامی در آب‌ها، سواحل و جاده‌های جنوبی ایران، بارها حوادث سنگینی از جمله: مرگ و میر شماری از جوانان و شهروندان منطقه را رقم زده است.

دکمه بازگشت به بالا