اخبارایران

شبکه سوم سیما با برنامه ای هدفمند درکنترل سپاه قرار گرفت

“پاسداران وبسیجیان” با برنامه ی هدفمند نهاد های امنیتی با حضور در همه محافل مهم رسانه ای، درپی کنترل آن هستند . به گفته منابع آگاه ، سپاه از مراکز پرمخاطب برای مغزشویی ایرانیان استفاده کرده تا به راحتی بتواند افکار عمومی را کنترل وهدایت کند  .

به گزارش وبگاه شبکه جهانی کلمه ، در همین حال، شبکه سوم سیما که یکی از پرمخاطب ترین شبکه های صدا وسیما است ، در کنترل سپاه و بسیج قرار گرفت .

براساس این گزارش، در عزل وانتصابی جدید ، روز گذشته ، علی فروغی رییس مرکز بسیج صداوسیما جایگزین پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما شد. این تصمیم با دستور  مرتضی میرباقری معاون سیما اتخاذ شده است .

“علی فروغی” رییس جدید شبکه سوم سیما ،پیش از این ، در نهادهای امنیتی و فرهنگی وابسته به سپاه وبسیج مشغول بوده است .

منابع نزدیک به سپاه می گویند ، وی ،پیش از این، رئیس مرکز بسیج صدا و سیما و مدیر مرکز تخصصی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین برعهده داشته است .

شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران که دربیان عامه مردم با نام شبکه سه یا کانال سه شناخته می‌شود، یکی از شبکه‌های تلویزیونی دولتی کشور ایران است که در مجموعه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مدیریت می‌شود.

صدا و سیما آشکارا به حمایت رسانه‌ای از آموزه های خرافی وتندروانه از دین  می‌پردازد؛ این سازمان وظیفهٔ شستشوی مغزی ایرانیان را برعهده دارد و بی‌طرف نیست. عملکرد این سازمان توسط ایرانیان مورد انتقاد واقع شده و برخی آن را «دستگاه تولید دروغ» نامیده‌اند.

 

دکمه بازگشت به بالا