جهان اسلام

کشته شدن دو فلسطینی دیگر در راهپیمایی موسوم به “بازگشت”

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از کشته شدن ۲ شهروند فلسطینی دیگر در تظاهرات موسوم به بازگشت خبر داد.
بنا بر این گزارش این دو جوان فلسطینی بوسیله گلوله‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه رفح واقع در جنوب غزه به شهادت رسیده اند.
دکتر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‎ای اعلام کرد:«عبدالله محمد جبریل شمالی، جوان ۲۰ ساله روز جمعه در منطقه رفح بر اثر اصابت گلوله زخمی شده بود که روز گذشته جان خود را از دست داد».
بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی وزارت بهداشت غزه در مصاحبه با این خبرگزاری گفت: علاوه بر محمد جبریل، روز گذشته یک جوان دیگر به نام سعید تحریر وهبه ۱۸ ساله، که او نیز از ساکنان رفح بوده است، بر اثر اصابت گلوله نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس جان خود را از دست داد.
بدین ترتیب شمار شهدای فلسطینی که از آغاز اعتراضات و راهپیمایی‌های موسوم به «راهپیمایی بازگشت» به ۴۱ تن رسید. گفتنی است در این اعتراضات دهها فلسطینی نیز به ضرب گلوله سربازان رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.
فلسطینیان از ۲۵ روز پیش به مناسبت سالروز از دست دادن سرزمینهایشان که با تاسیس دولت اشغالگر قدس صورت گرفت، راهپیمایی مسالمت آمیزشان را در پنج نقطه مرزی بین غزه و اسرائیل آغاز کرده اند که این اعتراضات کماکان ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا