تازه‌های سیاسی

واکنش محمود صادقی به گرانی بنزین، از نمایندگی مجلس استعفا می‌دهم

به گزارش خبرگزاری دولتی ایلنا، یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی قرار است، استعفای خود را تقدیم هیات رئیسه کند.

اعتماد آنلاین نیز در این مورد نوشته است: “شنیده ها حاکی از این است که محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی فراکسیون امید در اعتراض به در راس نبودن مجلس و افزایش قیمت بنزین از نمایندگی مجلس استعفا می‌کند”.

دیروز شنبه ۲۵ آبان نیز پروانه سلحشوری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به افزایش قیمت بنزین گفته بود که مدت‌هاست مجلس در راس امور نیست و مجلس بعدی را تعطیل کنید.

این نماینده مجلس در توئیتی نوشته که: “از وقتی بنزین گران شده، مردم در تماس‌های مکرر ابراز نگرانی می‌کنند. هموطنان عزیز، مدت‌هاست مجلس در رأس امور نیست”.

خانم سلحشوری با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین در جلسه سران سه قوه تصمیم‌گیری شده، افزوده است: “همین یک رکن دموکراسی را نیم‌بند داشتیم که فاتحه آن هم خوانده شد. مجلس بعدی را تعطیل کنید، خودش اقتصاد مقاومتی است”.

افزایش قیمت بنزین که از جمعه شب، ۲۴ آبان، به طور ناگهانی اجرایی شد، موجی از اعتراض‌ها را در ایران به دنبال داشته و تاکنون بر اساس گزارش های مردمی، ده‌ها تن از معترضان در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا