اهل سنت

انتقاد مولانا کوهی نسبت به انسداد مرز با بودجه مستقیم رهبر

امام جمعه پشامگ در بخشی از سخنان جمعه ۲۴ آبان با اشاره به بی کاری مردم و برنامه حکومت برای انسداد مرز بلوچستان و پاکستان گفت: اولا این مرز برای مردم منطقه نعمتی است و دوما مردم این منطقه با مردم پاکستان رابطه خویشاوندی و قرابت دارند.

وی در ادامه با اشاره به خبر جدید انسداد مرز که با توافق رهبر ۱۰۰میلیون دلار از صندوق ملی برای انسداد آن اختصاص داده شده افزود: رهبر آخرین امید مردم است، مردم وقتی که از یک مسئول و مدیر نا امید باشند فریاد خود را به رهبر معظم می رسانند، اما اختصاص ۱۰۰ میلیون دلار برای انسداد مرزهای بلوچستان توسط ایشان مردم را نا امید می کند.

امام جمعه پشامگ سرباز درادامه با اشاره به سخن موهبتی استاندار که گفته بود بعد از انسداد مرز، گذرگاه های باز گذاشته خواهد شد، گفت: مردم به این وعده اعتماد نمی کنند، زیرا در ابتدا سپاه برای تحویل گرفتن مرز اعلام داشت، مرز را در اختیار مردم منطقه قرار خواهیم داد اما در نهایت مرز را چاله کرد و هم اکنون می خواهند کاملا مسدود کنند.

وی در مورد درخواست های که باید به رهبر رسانده شوند افزود:

۱. گذرگاه ها قبل از انسداد مرز باز شود.

۲. با بودجه هنگفتی که برای انسداد مرزها اختصاص داده شده برای مردم منطقه ایجاد شغل شود.

۳. با بودجه یاد شده می شود چند شرکت و کارخانه راه اندازی کرد، آن وقت هیچ کس به مرز روی نمی آورد و از مرز حفاظت و پاسداری هم خواهند کرد.

۴. محدودیت شرایط راهداری از شرط پایان خدمت برداشته شوند.

مولوی کوهی درپایان این بخش از سخنانش گفت: انسداد مرز مساوی است با افزایش دزدی و مشکلات اجتماعی

مولوی کوهی همچنین در پایان سخنانش از احضار مجددش توسط دادگاه ویژه روحانیت مشهد خبر داد.

 

 

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا