اهل سنت

انتقاد نسبت به سياست هاى تبعيض آمیز مسئولان جمهورى اسلامی علیه جامعه اهل سنت

شیخ عبدالرحیم خطیبی،امام جمعه اهل سنت قشم در هفته ای که موسوم به هفته وحدت است از ساختارشکنی ، تنگ نظری وسياست هاى تبعيض آمیز مسئولان جمهورى اسلامی علیه  جامعه اهل سنت انتقاد کرد .

به گزارش تارنمای شبکه جهانی کلمه ، شیخ عبدالرحیم خطیبی ، شامگاه شنبه در مراسم  آغاز هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت قشم اظهار داشت: برخی خواسته یا ناخواسته موجب ساختارشکنی و خدشه زدن به وحدت می‌شوند که موجب ایجاد ناامیدی، تبعیض و بی‌عدالتی در جامعه است.

به گفته شیخ خطیبی ، تنگ نظری‌هایی در عمل برخی از مسوولان وجود دارد که می‌تواند امیدواری مردم به عنوان کلید تمامی قفل‌ها لطمه وارد کند.

آقای خطیبی  درفرازی دیگر از سخنانش به نگاه‌ تجاری مسوولان در واگذاری زمین برای مردگان پرداخت و اظهار داشت:  جوانان ما در این جزیره بزرگ حتی از یک متر زمین برای دفن شدن در آن محروم هستند و سال‌هاست که پیگیری‌ واگذاری زمینی برای قبرستان به سرانجام نمی‌رسد و بواسطه نگاه‌های تجاری با آن موافقت نمی‌شود.

خطیب جمعه اهل سنت قشم تصریح کرد: جوانان ما باید زمین را از بُرج‌سازان و کسانی که اهل قشم نیستند به قیمت خون‌بها بخرند و این مسئله با وحدت امت اسلام در تضاد است و موجب ناامیدی و هنجارشکنی می‌شود.

 

دکمه بازگشت به بالا