تازه‌های سیاسی

افشاگرى و رمزگشايى جديد کلمه از زلزله های مشکوک در برخی از نواحی استان هرمزگان

گزارش ها حاکی است که اخیرا انفجارهاى مشكوك در کوه‌های شهر رویدر هرمزگان رخ داده است. روایت های رسانه های داخلی نظام آن را به زلزله های اخیر نسبت داده اند.

در همین ارتباط،  یک منبع مطلع به گزارشگر شبکه جهانی کلمه خبر داده که طی چند هفته گذشته در مناطق رویدر،رودبار وکنچی استان هرمزگان فعل وانفعالاتی در کوه ها رخ می دهد که سبب انفجار ولرزش زمین می  گردد.

درپیوند با این موضوع، گزارشگر شبکه جهانی کلمه تحقیقاتی به عمل آورده که نشان می دهد سپاه در حال ایجاد تونل های مخفی برای ذخیره کردن موشک وسلاح در آن مناطق می باشد که این فعل وانفعالات سبب لرزش زمین می شود.

این خبر درحالیست که به گفته یک منبع آگاه ،همزمان با انفجاردر کوه های مناطق یاد شده ، نظام مکان هایی دیگر را به عنوان مرکز اصلی زلزله معرفی می کند ودست به فریب افکار عمومی می زند.

پیشتر نیز گزارش هایی برای کلمه ارسال شده بود مبنی بر اینکه چند هفته پس از زلزله ، پس لرزه ها در رودبار کنچی از توابع شهرستان بستک هرمزگان رخ می دهد که مردم را نسبت به فعالیت های سپاه در آن منطقه مشکوک ونگران کرده است . خسارات وارده به آن منطقه نیز در رسانه های نظام با پوشش خیلی کم خبری مواجه شد.

افشاگری درباره این خبر درحالیست که پیشتر ، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در برنامه تلویزیونی «چهل ستون» فاش ساخته بود: حفر تونل برای شهرهای موشکی از سال ۱۳۶۳ شروع شده و تا به امروز شبانه روزی ادامه دارد.

به گفته وی ،در اعماق زمین و کوه ها تونل های بسیار پیچیده‌ای برای نگهداری مهمات، موشک، تجهیزات و حتی پرسنل حفاری شده است.

دکمه بازگشت به بالا