تازه‌های سیاسی

بالا گرفتن اختلافات درون‌حکومتی درباره پرونده آمدنیوز

در حالی که یک وب‌سایت متعلق به سپاه پاسداران در بیانیه‌ای از «مرتبطین» آمدنیوز خواست که خود را معرفی کنند، قوه قضاییه بازداشت افراد دیگر در ارتباط با این پرونده را تکذیب کرد.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه، روز سه‌شنبه، ۳۰ شهریور، در نشست خبری خود اعلام کرد: «تا امروز غیر از روح‌الله زم فرد دیگری از بخش‌های مختلف، چه در دولت و چه در قوه قضائیه و چه در نیروهای مسلح، بازداشت نشده است و بی‌جهت گمانه‌زنی نشود».

اشاره سخنگوی قوه قضائیه به اظهارات تندی است که در میان کریمی قدوسی، از نمایندگان مجلس از یک‌سو؛ و حسام الدین آشنا، مشاور حسن روحانی و نیز علی ربیعی، سخنگوی دولت از سوی دیگر در ارتباط با پرونده روح الله زم رد و بدل شده است.

پیش از این؛ کریمی قدوسی، از نمایندگان مجلس ایران، در توییتی نوشت: «سال ۹۶ در موج اول دستگیری ادمین‌های تلگرامی و آمدنیوز، چهار رابط روح‌الله زم: یکی در دفتر حسام‌الدین آشنا، مشاور ویژه رئیس جمهور؛ دومین رابط در مجموعه ارتباطات دفتر ریاست جمهور؛ سومین رابط در دفتر آقای بانک و چهارمین رابط در قوه قضاییه که با این کانال در ارتباط بودند، تحت تعقیب قرار گرفتند».

در مقابل؛ علی ربیعی، سخنگوی دولت، این ادعا را تکذیب کرد.

کریمی قدوسی همچنین از حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی، به عنوان «مسئول اتاق عملیات روانی دولت» در پرونده آمدنیوز نام برد.

حسام‌الدین آشنا نیز در واکنش از جواد کریمی قدوسی به عنوان «مسئول اتاق عملیات روانی ضددولت» در این پرونده یاد کرد.

دکمه بازگشت به بالا