سیاسیمقاله

توصیه شگرف آقای روحانی!

 

?#احمد_زیدآبادی:

 

✍️ حسن روحانی با اشاره با انتخابات مجلس آینده گفته است: “هر کس خود را شایسته می داند، کاندیدا شود.”

 

✍️  از خدا که پنهان نیست از وی چه پنهان که بنده به هر میزان هم که بخواهم شکسته نفسی و خاکساری پیشه کنم، خودم را شایستۀ آنچه گفته‌اند، می‌دانم و یا لااقل از بسیاری از افرادی که در دوره‌های مختلف مجلس بر صندلی‌های نمایندگی تکیه زده‌اند، ناشایسته‌تر نمی‌دانم!

 

✍️  به همین علت هم در سال ۷۸ برای انتخابات مجلس ششم از تهران کاندیدا شدم. شورای نگهبان اما به دلایل متعددی از جمله عدم اعتقادم به اسلام مرا رد صلاحیت کرد!

 

✍️  به کلکل با شورای نگهبان در رسانه‌ها برخاستم و از آنها خواستم که مستندات بی‌اعتقادی‌ام به اسلام را طبق قانون مصوب، رسماً اعلام کنند. شورای نگهبان به این درخواست وقعی نگذاشت و به طور کلی اعلام کرد که اگر مستندات رد صلاحیت کاندیداها اعلام شود آبروی آنها به باد خواهد رفت و لذا برای حفظ آبروی آنها از این کار اجتناب می‌کند! در نامه‌ای به شورای نگهبان درخواست کردم که آن مستندات را به خودم اعلام کنند تا نگرانی‌شان از ریختن آبرویم نیز برطرف شود! هیچ محل ندادند.

 

✍️  باری، چند ماه پس از آن ماجرا بازداشت شدم و یکی از اتهاماتم نیز همان کلکل‌های رسانه‌ای با شورای نگهبان به عنوان تضعیف نهادهای رسمی جمهوری اسلامی بود!

حالا هم اگر بخواهم کاندیدا شوم، شورای نگهبان نخواهد گفت: “این فتنه‌گر که حتم دارد رد صلاحیت می‌شود، فقط بدان قصد کاندیدا شده تا با رد صلاحیت‌اش خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های استکباری فراهم کند و زمینه ساز اعمال فشار بیشتر اقتصادی و سیاسی علیه جمهوری اسلامی و هموار کردن راه براندازی نظام شود؟”

 

✍️  واضح است که همین را خواهد گفت! در آن صورت چه کنم؟ ظاهراً روحانی اینجایش را هم خوانده و گفته است: “اگر برای کاندیدایی مشکلی پیش آید، اشکال ندارد، این در راه خداست!”

 

✍️   راستش خدایی که من می‌شناسم بنده‎هایش را اینقدر ساده‌لوح و خوار و بی‌مقدار نمی‌داند که آنها را به تحمل رنجی و عذابی عبث برای برای کمک به اهل دنیا و اصحاب قدرت فرا بخواند! بنابراین، بهتر است آقای روحانی این توصیه‌ها را به مدیران خود کند

 

منبع : کانال نویسنده

? نظرات وارده در یادداشت ها لزوما دیدگاه شبکه جهانی کلمه نیست.

 

? مقاله هاى منتشر شده تنها بازتاب دهنده نظر نويسنده آن است.

 

 

دکمه بازگشت به بالا