تازه‌های سیاسی

مایک پنس: ایران خودداری آمریکا را با نداشتن گزینه اشتباه نگیرد

معاون رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید، ایالات متحده اصراری به جنگ ندارد؛ اما در برابر اقدامات ایران نیز کوتاه نخواهد آمد.
مایک پنس تاکید کرده که آمریکا آماده است تا از منافع و شهروندانش در خاورمیانه دفاع کند.
او به عبور ایران از مرز تعیین شده غنی سازی اورانیوم در برجام واکنش نشان داده و تهدید کرده است: ایران نباید خویشتن‌داری آمریکا را به نداشتن گزینه و بلاتصمیمی تعبیر کند.
آقای پنس همچنین افزوده است با وجود امید به بهبود وضعیت، آمریکا آماده دفاع از منافع این کشور و حراست از نفرات و شهروندانش در منطقه است.
معاون رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرده که دولت ترامپ کماکان ایران را با تحریم‌ها زیر فشار خواهد گذاشت و هرگز اجازه دستیابی جمهوری اسلامی به سلاح اتمی را نخواهد داد. او نیز همانند رئیس جمهور آمریکا، توافق هسته‌ای با ایران را فاجعه‌آمیز نامیده و تکرار کرده است که دیگر خبری از چمدان‌های پول برای تهران نخواهد بود.
دونالد ترامپ ماه گذشته در آخرین دقایق، از حمله هوایی به مواضعی در ایران منصرف شد؛ حمله‌ای که قرار بود در واکنش به سرنگونی پهپاد آمریکایی در خلیج فارس صورت گیرد.
رئیس جمهوری آمریکا در تازه‌ترین موضع‌گیری به ایران هشدار داده که مراقب باشد.
به گزارش رویترز، مایک پنس گفته است: ایالات متحده اصراری به جنگ با ایران ندارد. ما آماده حرف زدن و آماده گوش کردن هستیم اما این به معنی کوتاه آمدن نیست.
معاون ترامپ پنج ماه پیش‌تر نیز در واکنش به آزمایش موشکی تهران گفته بود ایران بهتر است عزم ترامپ را امتحان نکند و پیش از اقدام‌های ستیزه‌جویانه در باره آنها فکر کند.

دکمه بازگشت به بالا